poniedziałek, 9 marca 2009

Boring

Mam dość. Głowa mi pęka od nadmiaru nauki, dziś mnie przewiało, o czym będzie w dalszej częsci notki, z trzech stron leci muzyka ( od taty jakieś gotyckie jęki na zmiane z Mike Oldfieldem, od brata rock, chyba że zbierze mu się na lirykę Turnaua albo marynarskie piosenki, jedynie ode mnie leci coś normalnego jak The Pierces lub Paramore) i do tego brat usunął mi zdjęcie z 8/31. brr. muszę podmienić.
Dziś było ciepło, przynajmniej jak wracałam ze szkoły. A że była taka temperatura, to nie zmieniłam trampków na kozaki.I jakie uczucie było miłe :) Stąpać lekką podeszwą po ziemi. Od kilku miesięcy tak nie miałam :) Co prawda troche zimno było od ziemi, a trampki starawe dosyć i na podeszwie już zdarte ale wygodne :] I taką 'czynnośc' wybrałam na zdjęcie 9/81

9/31 i wiosna 0'9r.
Trampkami po ziemi.


trampki szarawe ale kiedyś były granatowe. kiedyś.

wiosna 0'8r.


Mimo złego samopoczucia dzisiaj było trochę miłych rzeczy. M.in bronienie własnego kosza przed chłopakami-zabójcami na wf (bo oni nie znają zasad bezpieczeństwa i na piłke rzucają się jak małpy na banany) dostanie 5, i 6 z plastyki. 6 za prace na konkurs, która co prawda nie nadawała się na konkurs ale pani sie bardzo spodobała) i do tego świadomość, że mata idzie mi o niebo lepiej niż rok temu. I prawie wygrana w Costowym candy :) zaczynam wierzyć że padłam ofiarą spisku bo to już jakby 3 candy/wylosowanie mnie w takowych zabawach.

Jako że ide spać zaraz (szkoła jutro) pokazuję tylko szybko pudełeczko dla koleżanki :) Miało być zielono brązowe, eykhm... takie mi wyszło,
inne troszkę :)



I z wami żegnam się ja, Pyśko i Neniaste. Tylko Kota brakuje(tak Kot to imie mojego kota ;d

1 komentarz:

Kingusia121 pisze...

Ahh.. Fajowe trampy.. ja tam już od dawna dawien w adidasach chodzę;p Od razu gdy śnieg zaginął;D A to pudło.. uhuh... Faktycznie zielono-brązowe, ale myślę ze ten granat jest b. ładny..;] Żeby to mi się tak nudziło [temat;p]-ale ta głupia szkoła nie daje spokoju... pzdr.;p