niedziela, 8 marca 2009

Wycieczka, kwiatki i gorąca czekolada

Dziś szczególnie chcę pozdrowić panie :) I z okazji naszego święta życzyć samych dobrych chwil.
Ja dziś dostałam kwiatki od taty, różowe różyczki :) Mama dostała wczoraj bo jest w sanatorium. Pojechaliśmy ją odwiedzić. Miejscowość Szczawno -Zdrój okazała się ślicznym miasteczkiem, w których zatrzymał się czas. Nie dosyć, że mieszkała w hotelu wybudowanym i urządzonym przez Księżną Daisy (tą od Książa) to jeszcze miała piękny widok na wszystkie kamieniczki. Obejrzałam Pijalnię Wód Mineralnych, teatr, i taras gdzie były gołębie które trzeba było straszyć żeby odeszły spod nóg. :) Byłam w prześlicznej herbaciarni, która mnie zauroczyła! Wypiłam boską gorącą czekoladę, z bitą smietaną i truskawką. Jej zdjęcie wybrałam do 7/31, chociaż przedstawia ją już po skonsumowaniu bitej śmietany :)

7/31
Czekolada z truskawką.


zdjęcie dzisiejsze dodam pózniej bo musze zgrać :)

3 komentarze:

minimysz pisze...

Wygląda apetycznie i rozgrzewająco :)

Joanna pisze...

smaka mi robisz..........

Justt pisze...

O jejku!!! Na śmierć zapomniałam! Przepraszam! Jutro nadrobię zaległości, bo dziś jestem zawalona nauką! Wybacz!:*