poniedziałek, 26 stycznia 2009

Kolczyki

Dzisiaj nie bedzie scrapowo :)
tylko kolczykowo. Kinga namówiła mnie żebym wstawiła moje twory, z czasów kiedy tworzyłam :)

Najpierw jednak trochę was pozanudzam :)
Jako że mam ferie (trzykrotne hip hip hura na cześć tego który je wymyślił ) pomalowałam się ;p bo przecież nie muszę zmywać do szkoły.Chodzi o paznokcie. Miał być stonowany róż, a wyszedł jaskrawy wręcz.



dobra to teraz kolczyki :)





Takie tam. Było więcej ale się zgubiło ;p

Aha, i jeszcze powiadamiam was o candy u Oliwiaen
oraz tutaj:


A na koniec mój kociak na łące. Dzisiaj mu robiłam zdjęcia, bo było tak cieepło. Wiosna idzie :)

2 komentarze:

Justt pisze...

Mmmm... wszystko przepiękne... i paznokietki, i kolczyki, i kotek też:]:] Pozdrawiam!:):) Zapraszam do mnie:)

www.justynka-scrapuje.blogspot.com

ami pisze...

bardzo ładne kolczyki i jakie paznokietki:) zapraszam do mnie do zabawy:)