niedziela, 4 stycznia 2009

pif!

u Rossie i Decomarta zlapalam sie na pifa ;]wiec 6 osob moze sie zglosic ;]

1. Musisz posiadać własnego bloga.

2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.

3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent - od Ciebie.

4. Każdy Blogowicz może wyłącznie 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.
[zmienilam troche, bo bylo ze tylko jeden raz, a instrukcje sa rozne ;]

kto sie zlapie to od razu adres na email
kalinka10@buziaczek.pl <-- skrzynka zakladana jak mialam 10 lat xd
i jakies podpowiedzi co sie chce dostac ;p

4 komentarze:

ula 1409 pisze...

oj to ja już się zgłaszam:)

decomarta pisze...

Złapałam się, hehhehehe.

Kalin pisze...

proszę o adresy! :)

Madlinka pisze...

Ooo to ja też się zgłoszę:)i wykorzystam ostatnią swoją szansę:)