czwartek, 15 stycznia 2009

Scrap z psem

Zaraziłam się. Najwidoczniej od Juunki. Albo od Madlinki, bo na ich blogi wchodziłam
i przez łącza się zaraziłam ;p
Siedzę teraz w szlafroku i w kocu, nie mam sił na nic. Choć od rana jest lepiej, nie dręczy mnie już kaszel tak mocno.
Dobra zacznę więc od tego, że zrobiłam scrapa na wyzwanie. Fotka po przejściach, i napis mi się nie podoba.



A tak w ogóle wygrałam candy! :) jestem bardzo happy :)
u Mamajudo ;*


I to chyba tyle. Zyczcie mi powrotu do zdrowia ;p

7 komentarzy:

minimysz pisze...

W takim razie powrotu do zdrowia życzę i gratuluję wygranej :)
A scrapek fajny :)

Juunka pisze...

Hahahahaha proszę mnie tu nie oskarżać :P

Ładny scrapek ;)

Natalia pisze...

Wracaj do zdróweczka:)

Natalia pisze...

Psssssssssss bo to z Juunki jest taka zaraza hahaha;P

Kalin pisze...

Minimysz - dziękuję :)
Madlinka - jak najbardziej od Juunki!
Juunka- dziękuję przyda się :)

Kingusia121 pisze...

Oj... wracaj szybko do zdrowia... Gratuluje wygrania candy TY szczęściaro. ;] B.ladny scrap. Pozdrawiami zapraszam na http://kolczykowy-raj.blog.onet.pl/

decomarta pisze...

wracaj szybko do zdrowia :) My całe święta przechorowaliśmy :)
Wysłałam ci maila z adresem chyba juz 2 raz. Nie dotarlo?